09 April 2010

Mielléa


Mielléa er feminin og sterk. 

Hvorfor skal man ikke kunne være det? 
Kvinnelig, feminin og pyntete, samtidig som målrettet, sterk og smart. 
La Femme Vibrant. 
Selvfølgelig :-)

Oppdatering apropo: 
Da jeg sjekket eposten senere på kvelden, 
etter at jeg hadde postet dette innlegget, 
oppdaget jeg at jeg hadde fått en nyhetspost fra Deep Griha
en organisasjon som jobber for velferden (skole, helse, ernæring og folkeopplysning) 
i slummen i Pune, India. 

En organisasjon jeg og en gjeng til var så heldige å få besøke 2005. 
Vi bodde der i noen uker og fikk da se og oppleve hvor og hvordan de jobber. 

Nyhetsposten jeg fikk handlet nettopp om sterke kvinner, 
og hadde 5 små portretter av kvinner som bor i Pune.   


post signature

1 comment:

  1. Digge det bildet Miellèa:)
    Lag et sånn til meg du! Det har du vel god tid til no:)

    ReplyDelete

Tusen takk! Jeg blir veldig glad for din kommentar:-)