06 December 2010

Noen ganger er det ålrait...


..å gi seg mens leken er god.

Dette bildet ble ikke slik jeg forsøkte å få det til å bli. Så jeg visket og tegnet og visket og tegnet, helt til papiret nesten datt fra hverandre. Da måtte jeg innse at det var på tide å gi seg. Så jeg prøver å synge på at "Noen ganger er det ålrait...", mens jeg lar bildet være som det ble:-)

Ps! Du kan fortsatt melde deg på giveaway'en min hvis du vil. Den trekkes 13.desember. Du finner den akkurat her.

Ha en super søndagskveld!

post signature

4 comments:

  1. Når jeg så bildet tenkte jeg med en gang at her har vi store isflak som smelter - et skikkelig fint klimabilde med andre ord:))

    ReplyDelete
  2. Flott bilde! Jeg likte det absolutt som det ble! Men er enig, vanskelig å vite når man skal gi seg!

    ReplyDelete
  3. Halloen..

    Så artig at du viser et bilde du ikke syntes du fikk til. Jeg må jo si at jeg syntes det ble tøft, minnet meg om den kalde vinteren vi er inne i nå!

    Du har vel fortsatt fine temperaturer på rivieraen enda, i hvertfall på dagtid vil jeg tro. Men sikkert kaldt om natten etterhvert...

    klemmer fra meg:))

    ReplyDelete

Tusen takk! Jeg blir veldig glad for din kommentar:-)